sob.. kwi 13th, 2024
Biznes w Internecie i jego walory kulturowe

Czy można uznać propagowanie kultury a dochodowy interes? Biznes w Internecie pokazał, że i tacie możliwości cybernetycznego świata są możliwe. Wydawcy książek szczególnie upodobali sobie działalność witryn, na których można sprzedawać tak zwane ebooki. Oszczędność papieru, tuszu, pracy wielu ludzi nie pomniejsza znaczenia wartości propagowanej literatury. Studenci, uczniowie szkól średnich a nawet gimnazjaliści chętnie sięgają po taką formę, w której wystarczy tylko posłuchać książki, bez żmudnego czytania i gromadzenia opasłych tomisk w domowych biblioteczkach. Biznes w Internecie oparty na kulturze rozwinął się także w formie organizowania bogatych i prestiżowych aukcji internetowych. Artyści malarze, graficy, rzeźbiarze coraz częściej prowadzą rozpowszechnianie swoich dzieł sztuki poprzez Internet. Mają szanse bardziej wyeksponować i dać więcej czasu na podjęcie zakupu dla przeciętnego konesera sztuki. Umożliwia to również większy dostęp społeczeństwa do kultury i możliwości posiadania jej wytworów dla wlanego użytku estetycznego. Biznes kulturalny w Internecie jest stosunkowo nową i rozwijającą się dopiero gospodarką kulturową wykształconych społeczeństw. Zwiększa świadomość kulturową i społeczną kraju. Nadaje większej wartości i prestiżu na rynkach innych państw. Wyedukowane państwo to dobry partner w działaniach biznesowych. Dobry partner jest gwarancją sukcesu.

By admin

Dodaj komentarz