Marketing afiliacyjny a biznes w Internecie

Marketing afiliacyjny a biznes w Internecie

Nowe rewolucje technologiczne, nowe formy komunikacji cóż jeszcze może wymyślać nieograniczony umysł człowieka. W kontekście takiej działalności jak biznes w Internecie narzędzia internetowe wykazują nieograniczone możliwości. Zupełną nowością w zakresie działań marketingowych jest pojawienie się marketingu afiliacyjnego pod hasłem „Twoi partnerzy w Internecie” i reklamy internetowej typu Google AdSense. Zasada działania tego typu zachowań marketingowych polega na tym, że prowadzenie takiej formy działalności jak biznes w Internecie ma większe możliwości dotarcia do szerszej grupy internautów. Prekursorem, który wymyślił zasadę marketingu afiliacyjnego był właściciel pewnej księgarni, który zaproponował, aby zainteresowani umieszczali na swoich stronach internetowych banery podłączone do strony księgarni, zachęcające do zakupu książek. Od każdej sprzedanej w ten sposób książki wypłacana była prowizja. Biznesmeni Internetowi z czasem rozwinęli ten rodzaj marketingu. Obecnie na platformach afiliacyjnych spotykają się reklamodawcy jak i inni producenci z różnych branż i terytoriów działania. Różnica działania Google AdSense od marketingu afiliacyjnego polega na tym, że w tym wypadku mogą to być banery, linki tekstowe i tym podobne produkcje reklamowe i nie muszą przypominać boksów sponsorowanych, znanych z programu AdWords.

[Głosów:2    Średnia:4.5/5]

Ostatni post:

You can leave a response, or trackback from your own site.