
Każda działalność człowieka jest nastawiona na osiągnięcie jakichkolwiek zysków. Podobnie jest gdy decydujemy się na biznes w Internecie. Powszechnie wiadomo, że aby coś dostać, trzeba wcześniej coś „dać”, trzeba zainwestować. Nikt nie gwarantuje, że prowadząc biznes w Internecie uzyskamy znaczące dochody. Wirtualny świat także niesie za sobą niebezpieczeństwo porażki i tego, że interes nie znajdzie zainteresowania wśród konsumentów. z racji tego, że internetowy biznes nie wymaga znacznego wkładu finansowego, warto zaryzykować. Gdy uda nam się osiągnąć sukces w wirtualnej rzeczywistości można przenieść działalność na realną stronę rzeczywistości naszego świata. Rozbudowane wcześniej zaplecze pomoże nam się utrzymać w ryzach realnego rynku. Stworzone podwaliny mogą stać się gwarancją zysku i stabilności firmy. Podstawowa zasada ekonomii mówi, że aby firma mogła myśleć o rentowności musi choć rok utrzymać się na rynku. wówczas można pomyśleć o bilansie zysków i strat. Firma, która początkowo przynosi tylko straty a rozpoczęła swoją działalność poprzez reklamę biznesową w Internecie, nie może ogłosić bankructwa. Cierpliwość i wytrwałość podczas prowadzenia biznesu w Internecie jest podstawowym fundamentem sukcesu. Rozwój firmy i osiągnięcie zamierzonego celu wymaga czasu. Milionerem nie można zostać w ciągu „godziny”.